Kocaeli Bayan Arkadaş

Kocaelili Dul Bayanların Gerçek Aşkı Aradığı Adres
Kocaelili Dul Bayanların Gerçek Aşkı Aradığı Adres

Kocaeli’ de Yaşayan Genç Bir Bayanım Mutluluğu Arıyorum

Merhaba arkadaşlar. Herkese hayırlı mutlu ve güzel günler dilerim. Umarım bir gün bende güzel mutlu günlere yelken açabilirim. Merhaba benim adım Aysun 23 yaşındayım ve Kocaeli’ de yaşıyorum. Kendimi bildim bileli ailemle yaşayan biriyim ve yaşadığım şehirden pek çıkmadım başka yerleri hiç görmedim desem yeridir. Ailem muhafazakar bir aile ve saat 8 den sonra sokakta olmam yani ihtimal bile değil benden genç insanlar bile sokakta orda burada gezerken ben kale de hapsolmuş prenses gibi eve hapsolmuş durumdayım ailemi anlıyorum. Beni korumak ve bana sahip çıkmak istiyorlar ama bu yaptıklarını gerçekten çok abartıyorlar dışarı çıkacağımı söylediğim zaman abin de senle gelsin deyip peşimden onu da gönderiyorlar. Yani kız arkadaşlarımla buluşacak oluyorum. Ve velim gibi abim de peşimden geliyor dışardan bir şey almam gerekiyor söyle abin alsın ya resmen D vitamini bile almıyor vücudum güneşe hasret kalmış durumdayım. Ne üniversiteye gitmeme izin verdiler ne arkadaşlarımla vakit geçirmeme ne de bir iş yerinde çalışıp paramı kazanmama. Her şey benim için zulüm olmuş durumda. Şimdi de beni evlendirmek istiyorlar evlen artık diyorlar daha sokağa çıkıp özgürce dolaşmamışım bile ama beni birinin yanına verip aile kurmam için can atıyorlar resmen. Sevmeden aşık olmadan gözlerine bakmadan ellerini tutmadan sırf başlarından atmak için benden kurtulmak artık başkası sorumluluğu altına girmem için evlendirmeye çalışıyorlar. 

♥ Selam İsmim Şebnem , 28 Yaşındayım Çok Azgınım Arayın Konuşalım. Her Türlü Sohbete Varım Tıkla Ara Beni.! ♥.  003225889363

Ben de dışarı çıkamadığım süre içerisinde hep evde olduğum için böyle sosyal medya uygulamalarından arkadaşlık sitelerinden yeni insanlarla tanışıp konuşmak istedim ailemin zaten bundan da haberi yok haberleri olsa beni keserler herhalde bilmiyorum. Daha önce bir kaç kişiyle tanışıp konuştum ama bu Tanışmalar benim için hiç güzel gitmedi insanlara olan güvenimi kırdılar ve seviyor zannettiğim insanların sırf beni kullanmak için. Yanımda olduklarını fark ettim birinden bahsetmek istiyorum sizlere bahsedeyim ki onun gibi insanlar yanıma yaklaşmasınlar. Bana adını yaşını kim olduğunu nerde olduğunu ve hatta yüzünü bile yanlış gösteren bir insandı kendisi bir laf vardır ya yürüyen yalan makinası diye o şekilde bir insandı yürüyen yalan makinasıydı. Onunla yaklaşık olarak 1 yıl kadar bu şekilde gittik ve sonra bir anda kayboldu gitti sonra onu buldum ve başka biri olduğunu gördüm adının tipinin yaşının her şeyinin başka olduğunu öğrendim ve insanlara güvendim kırıldı zaten ailemden gördüğüm. Baskı nedeniyle buradan kurtulmak için uğraşırken başka insanların da kazık atması benim umutlarımı yerle bir etti. Şimdi tekrar umut ediyorum çünkü umut etmekten başka şansım yok ya istemediğim biriyle evleneceğim. Ya da başka şansım yok ama ben böyle bir şey istemiyorum ben beni seven onu sevebileceğim bir insanla evlenmek istiyorum tanışmak görüşmek sarılmak istiyorum her anı onunla yaşayıp yaşanılan her günde onunla mutlu olmak istiyorum. Benim gibi düşünen insanlarla tanışmak istiyorum. Çünkü biliyorum onlar da mutlu olmak ve hayatının her anını güzel bir bayanla geçirmek istiyor kim istemez ki yanında sevdiği biri olsun ve hayatının sonuna dek onun ellerinden tutsun ben çok isterim eğer benim gibi düşünen ve bana katılan kişiler var ya 25-35 yaş arası arkadaşlarla tanışmak konuşmak isterim mesajlarınızı bekliyorum. 

Kocaelili Dul Bayanların Gerçek Aşkı Aradığı Adres

Kocaelili Dul Bayanların Gerçek Aşkı Aradığı Adres

İsim: Aysun

Yaş: 23

Boy: 1.75

Kilo: 55

Sigara: Yok

Alkol: Yok

Yaşadığı yer: Kocaeli

Kocaeli’ De Yaşayan Genç Ve Dul Bayanlarla Ücretsiz Tanışma

Kocaeli’ de Yaşayan Genç bekar dul bayanlarla tanışmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Siz de hizmetinize sunmuş olduğum en güncel ve en yeni arkadaşlık sitesi olan. Sesli Harita’ yı kullanarak Kocaeli’ de yaşayan bayanlarla tanışabilir ve arkadaşlık kurabilirsiniz.

Sadece Kocaeli’ de değil sitemizi kullanarak Türkiye’ de bulunan herkesle konuşup tanışıp arkadaşlık kurabilirsiniz ve bu kurulan arkadaşlıklarınızı daha güzel günlere taşıyabilirsiniz. Bu tamamen size kalmış yapmanız gereken şey basit yaşadığınız şehirle alakalı olarak bir ilan bulup bu ilana mesaj bırakmak olacaktır bundan sonrası iplik söküğü gibi gelecektir yapmanız gereken tek şey beklemek olacaktır ve sitemizin siz kullanıcılara sunmuş olduğumuz hizmet tamamen ücretsizdir siz kullanıcılarımızdan hiç bir şekilde ücret talep etmez ve kayıt olmanız gerekmemektedir. Siz de hayatınızı değiştirmek ve hayatını bu ondan sonra güzel bir bayanla yaşayarak evlenerek geçirmek istiyorsanız yapmanız gereken tek şey ilana mesaj bırakmak olacaktır. 

 

Be the first to comment on "Kocaeli Bayan Arkadaş"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*